Digital Performance omvat de resultaatgerichte online communicatie om jouw bedrijf en product onder de aandacht te brengen bij jouw doelgroep. Natuurlijk komt de campagne tot stand door middel van ons eigen proces, ons KICK DNA.

Programmatic Banners

Kies je voor dit pakket dan gaan wij aan de slag met het creëren van IAB Banners die aanslaan bij jouw doelgroep. Deze zijn zichtbaar op het gehele internet en wij kunnen daarbij Programmatic Marketing inzetten. Dit betekent dat de Banners precies op het juiste moment jouw doelgroep bereiken.

De beste uit de test

Het doel is duidelijk; met de beste Banner voor jouw product of bedrijf, bij een zo groot mogelijke relevante doelgroep de aandacht wekken én zorgen dat dit publiek de gewenste actie uitvoert. Dit doen wij niet zomaar, maar daarvoor zetten wij ons KICK DNA in! Wij maken een originele Banner op basis van Inzichten en onderzoek. Deze testen wij daarna eerst in een sample groep, voordat wij het op het web lanceren. Afhankelijk van de wensen van de opdrachtgever en het product kunnen wij in dit pakket zelfs verschillende Banners onderzoeken om te zien welke het beste resultaat gaat opleveren binnen jouw doelgroep.

In de startblokken

Om voor de Banners een sterke basis te leggen, maken wij eerst gebruik van informatie uit onderzoek. Samen met partners bekijken wij onder meer het product, het medialandschap en de markt. Vervolgens bepalen wij welke creatieve invullingen en type Banner het meest geschikt zijn om de doelgroep te bereiken.

Het doel is duidelijk; met de beste Banner voor jouw product of bedrijf

Van data naar creatie

Met onze originele breinen ontwerpen wij nu meerdere Banners die direct aansluiten op de vergaarde informatie in de voorgaande stappen. Tegelijkertijd bepalen wij de doelstellingen – KPI’s, zoals de aankoopintentie – en deze nemen wij mee in het ontwerpen van de Banners. Wij hebben nu een of meer onderscheidende Banners klaarliggen die wij gaan toetsen bij real life publiek!

De testfase in

De Banner gaat live bij een sample groep. Zijn er twee Banners? Dan gaan ze elk naar een verschillende testgroep. Een spannend moment! Met hulp van partners meten wij hun reacties op de Banner. Ook Analyseren we de resultaten uit de vooraf bepaalde doelstellingen. Alle feedback wordt nauwkeurig verzameld en toegepast. De verbeterde Banner gaat opnieuw door de onderzoekmolen, dit keer bij een nieuwe sample groep.

De beste Banner lanceren

Hebben wij twee Banners waarvan één duidelijk beter presteert? Dan gaan wij hiermee verder. Het kan ook dat beide Banners op dit punt gelijke resultaten behalen. Dan gaan ze allebei weer de testfase in. Uiteindelijk zal één Banner een hogere waarde hebben. Deze ondergaat dan voor een zoveelste ronde de sample groep-cyclus, totdat hij perfect is. Nu ligt er een uiterst creatieve Banner die onder de doelgroep het grootst mogelijke bereik heeft en de kans op call to action aanzienlijk vergroot. Op naar de laatste stap: de Banner lanceren bij de gehele doelgroep!