Digital Branding richt zich op het vergroten van de naamsbekendheid van jouw bedrijf, product en/of dienst bij jouw doelgroep, via online communicatie. Wij maken een zo effectief mogelijke digitale campagne via onze unieke formule: KICK DNA.

Geavanceerde advertising

Kies je voor dit pakket dan kunnen wij verschillende hoogwaardige marketing tools inzetten en combineren, zoals Homepage Takeovers (HPTO), Internet Billboards en andere Rich Media formats. Via Programmatic Marketing kunnen wij zorgen dat deze campagne-items precies op het juiste moment bij jouw doelgroep in het vizier komen.

Hoe weten wij nu zeker dat onze creatie echt geweldig is? Dát gaan wij uitzoeken!

De beste campagne

Dankzij onze KICK DNA-formule maken wij niet lukraak een online creatie, omdat deze intuïtief de beste is. Nee. Alle marketinguitingen die wij voor Digital Branding maken, steunen op data uit onderzoek. Wij testen daarbij al onze creatieve communicatie – van Billboard tot Homepage Takeover – onder een sample groep binnen de doelgroep. Deze groep is samengesteld door een partner en bevat tot wel duizend mensen. Wij gebruiken hun feedback om de campagne te verbeteren, opnieuw te testen, te verbeteren en weer te testen. Net zo lang tot de beste campagne staat als een huis!

Meten en maken

Het maken van iedere Digital Branding campagne start bij de inventarisatie van jouw bedrijf en zijn identiteit, diensten en/of producten, publiek, concurrentie en de markt, het medialandschap, etc. Ook onderzoeken wij de beste invulling van de mix aan marketingtools om jouw naamsbekendheid bij de doelgroep te vergroten. Veel van deze informatie vergaren wij via slimme algoritmes. Geholpen door onderzoek en inzichten bepalen wij de creatieve inslag en de KPI’s voor het ontwerp. Onze creatieve teamleden bouwen vervolgens een gave campagne. Maar, hoe weten wij nu zeker dat deze echt geweldig is? Dát gaan wij uitzoeken!

Creaties testen

Stel wij hebben een mooie Homepage Takeover ontwikkeld. Deze gaan wij dan uitzetten bij een sample groep die deel uitmaakt van de doelgroep van jouw bedrijf en product/dienst. Wij verzamelen hun feedback en controleren de resultaten van de vooraf gestelde KPI’s. Met deze input vernieuwen wij de Homepage Takeover en deze gaat vervolgens hetzelfde panel van proefpersonen in. In theorie kan dit eindig lang doorgaan, aangezien meningen subjectief zijn. Maar naarmate de verschillen steeds kleiner worden, weten wij dat het perfecte eindproduct in zicht is. En dát gaan wij onder jouw gehele online doelgroep verspreiden.