Met Hybride kun je een combinatie maken tussen onze pakketten Digital Performance, Digital Branding en Print. Voor bijvoorbeeld communicatie met meerdere doelen, als het een brede doelgroep betreft, of als het simpelweg slim is om een meervoudige marketingstrategie in te zetten. Kies ook voor Hybride als je met een complete campagne wilt uitpakken in de markt. Wij adviseren jou hier uiteraard graag bij.

Grotere mogelijkheden

Gaan voor een Hybride-pakket levert voordeel op. Financieel, omdat wij met volumevoordeel werken. Qua Advertising-opties, want je kunt hier kiezen voor Digital Out Of Home-producten. Daarbij biedt de combinatie van meerdere pakketten vaak nieuwe mogelijkheden voor een uitgebreide campagne.

DOOH video’s

Digital Out of Home (DOOH) is adverteren met een videoboodschap in de vrije ruimte. Denk aan een film op een portrait scherm in stadscentra, op stations of andere out of home-locaties. Het is een zeer zichtbaar medium met mogelijkheden om een product of dienst onder de aandacht te brengen van een grote groep mensen. Dergelijke campagnes ontwerpen wij altijd met behulp van ons KICK DNA, waarbij wij Inzichten uit onderzoek koppelen aan onze eigen Creativiteit.